ett litet HEJ!

Jag är så trött så att jag nästan faller ihop, vet inte varför jag inte sover just nu.
 
Här om kvällen skulle jag ta en powernapp, lade mig 18, vaknade 20.50. Helt jävla borta och trodde jag hade försovit mig till hotellservice.
 
Just nu i skrivande stund rinner det svett längs med min ryggrad. Orkar inte svettas längre och då har endast 2 dagar av Turkiets varmaste månad gått. Cry me a river. 
 
Jag har inga rena vita strumpor längre och jag har inte tid att tvätta. Kris.
 
Idag har jag förbrukat 3/4 apolloskjortor, en för den blev dränkt i yoghurt och två för att de blivit dränkta i svett.
 
Idag spydde en gäst på mina fötter, mysigt värre.
 
Jag har blivit sockerberoende, och jag har ätit mer bröd sen jag kom till Turkiet än jag gjort på 5 år hemma. 
 
Gäster från Sverige frågar om jag är norsk?! 
 
Då jag är på flygplatsen får jag ibland sån jävla lust att sätta mig på ett flyg hem, eller vartsomhelst bara jag skulle få komma bort ett tag. 
 
Jag vill ha semester.
 
Mina transferskor gick sönder ikväll och jag skall till flygplatsen om 18 timmar igen, om 8 timmar skall jag köra till Side. 
 
Mina fötter är också trasiga och så fula att jag inte ens skulle våga visa dem till fiskarna i "fish spa". 
 
Annars är allt bra, tror jag, är för trött för att veta säkert.
 
 
 
1 Chess:

skriven

Hej hördöö, stress int ihjäl dig, ja vill ha dig hem in one piece (inte i en one piece) <3

Kommentera här: