there is a kind of endless road to be discovered

 
Så var ansökan insickad. Jag är mycket osäker på vad jag skall och vill göra till vintern. Det känns väldigt trist att komma hem i november, när det är kallt grått och mörkt ute, att dessutom vara arbetslös och hemlös lockar ju inte heller direkt. Jag har dock hemlängtan som kommer och går. Skulle så gärna vilja ha lite rutiner, äta regelbundet och hälsosamt, laga mat och ha tid och ork över till att träna som jag brukar. Jag längtar efter ett hem som känns som hemma, ett eget hem. Jag saknar att umgås med mina nära och kära. Jag saknar regn. Vissa dagar kunde jag packa ihop och åka hem direkt. Jag är så obeslutsam, i ena minuten vill jag en sak, i nästa minut har jag bestämt mig för något annat. Jag trivs ju och älskar det här jag gör, jag vill se världen, resa och uppleva, men till vilket pris? 
 
 
 

Kommentera här: