Hejdå på dej då!

Hej!
 
Jag tänkte skriva något, men jag vet inte vad.
Jag dricker en kopp kaffe, borde ta en dusch och ska snart iväg till flygplatsen. 
 
Hur kan man fint säga att man är trött på dumma turister? Det kanske man inte kan, men det är jag, förlåt Sverige, men speciellt svenskar kan vara riktigt jävla dumma. Och så den där kommentaren "vad du pratar bra svenska" ja, tack du, det har jag aldrig hör förut! Har kommit till en gräns var jag har riktigt svårt att vara trevlig mot vissa gäster som är otrevliga, klagar utan orsak eller annars bara är idioter. 
 
Förra söndagen blev jag kallad jävla arsle. Haha. Då var jag också på flygplatsen, (jag typ bor där) Det kommer en utlänningssvensk mot mig, jag står där med min apolloskylt och apollouniform, jag frågar gästen om han skall åka till göteborg eller arlanda,  varpå han svarar göteborg och jag skickar honom till incheckningsdiskarna. Efter en stund kommer han tillbaka arg som ett bi, "do sa ju jag skole dit, när jag kommer fram jag inte får checka in dom säger det är feeeel" Jag frågar eeh reser du med apollo då? Han svarar "neej" jaha men jag jobbar som du ser för apollo sa jag och fick som svar "Jävla arsle!" Tack för den du, ha en fin hemresa! 
 
Om jag orkar slänga i tvätt i maskinen innan jag ska iväg ( om det finns någon tvättmaskin ledig) så borde jag få något sorts pris tycker jag. Jag borde definitivt orka raka mina ben också, men att göra något alls känns lite väl tungt. Ge mig lite semester tack? 
 
 
 

Kommentera här: