Så kom september

Imorse när jag kom ner till receptionen blev jag lite förvånad över att se att poolen var tömd, jag frågade Thair varför det inte var vatten i poolen och han svarade, "now is September now winter season starts", wait what?? winter season, hallåååå det är 42 grader, order vinter passar inte riktigt in där? 
 
Jag har två månader kvar i Turkiet, två av sju. Det har gått rätt fort ändå, tycker ni inte det? Min motivation börjar nå botten, och värmen den tar på krafterna på ett sätt man inte förstår om man inte upplever det. 
Jag glädjer mig till att få åka hem. Att få tid till att ta hand om mig själv. Ett fotbad, tända ljus, en bok, en tjock tröja. Jag saknar att läsa och böcker och att gå långa promenader. Nu låter jag som en mommo :D haha.
 
När jag kommer hem, troligtvis runt 2 november vill jag åka till skären och tända en brasa och mysa, någon som har lust att följa med? 

Nu har jag börjat fundera på framtiden, once again. Jag kanske vill ut på fler äventyr, någon som har lust att följa med? ;) Rädda djur i Afrika? eller jobba på en vingård i Frankrike? Nej men om någon hör om något passligt jobb får man gärna höra av sig. Fast åtminstone ett par veckor ledigt tänker jag unna mig efter ett halvår med bara en dag ledigt i veckan.  När jag skall stiga upp på morgonen känns min kropp tung som sten och ibland när jag går och lägger mig tror jag att jag somnat innan mitt huvud når kudden. 

Någon som har ett förslag på vad jag skall göra? Vad ser ni mig som? Vad ska jag arbeta med? 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: