Hur ser det ut där du står?

Bloggen, det är som om vi har ett distansförhållande nuförtiden, men oroa dig inte, "det är inte du, det är jag".
 
Lately and right now:
 
Det händer så mycket hela tiden
Jag är så trött hela tiden
Jag har ingen energi, ingen motivation kvar
Jag är ärligt talat riktigt glad för att säsongen är över snart
Jag längtar hem
Jag äter en massa gröna mandariner, de smakar surt, gott!
Jag har fått äran att köra en del utflykter på sistonet, I kind of like it
Man ska aldrig lita på någon, aldrig någonsin, man blir bara biten i röven, typ
Jag har varit sjuk, feber och stämbandsinflammation, antibiotika och tusen piller på det, välkommen till Turkiet här får du tusen piller när du insjuknar
Att inte ha en röst och arbeta som reseledare går inte riktigt ihop
Jag skämms över att jag inte har tid att skypa med mina vänner
Vissa saker vet man bara, no need to ask
Ibland är jag lite för smart för mitt eget bästa, men betydligt fler gånger är jag dum, alltför dum
Inatt kommer mina kusiner på besök
 
 
Senaste veckan hade jag besök av min mor och syster, det var den finaste veckan på länge. 
 
 

Kommentera här: